Комунікативні якості педагогічного мовлення

(в рамках семінару-практикуму)

 

    Мова є основним інструментом у процесі професійної діяльності викладача.Застосування цього знаряддя залежить від специфіки та роду діяльності людини. Відповідно, мовлення педагога повинно забезпечувати виконання завдань навчання і виховання. Тому до нього, крім загальнокультурних, висуваються й професійні педагогічні вимоги.

      В рамках семінару-практикуму : «Комунікативні якості педагогічного мовлення», приурочених до Міжнародного дня рідної мови практичні працівники поділилися елементами педагогічної техніки професійного спілкування.

      Розпочала захід вступним словом про значення мови в цілому, методист науково-методичного центру виховної роботи, філолог за фахом, викладач української мови та літератури Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Манзюк Світлана Андріївна. Актуалізувала увагу присутніх на дотриманні правильності вимови у спілкуванні.

Читайте також:  Вчимося відповідально ставитися до збереження власного здоров’я та здоров’я засуджених (ув’язнених)

Після чого, виступила старший викладач кафедри педагогіки та психології, кандидат психологічних наук, Шевчишина Оксана Володимирівна, яка зорієнтувала увагу слухачів на психологічних вимогах у професійному спілкуванні викладача. З метою отримати зворотній зв’язок від аудиторії, використала елементи тренінгу (вправи) за темою: «Уміння говорити» та «Що складно – задавати питання?», «Що легко – давати відповідь?». Після чого, тривала дискусія, всі бажаючі висловили свою думку, та задавали питання, на які отримали вичерпні відповіді.

По завершенню заходу керівництво навчального закладу подякували за змістовну розповідь та побажали ентузіазму у професійній діяльності кожному.